Czy jesteś profesjonalistą?

Niektóre treści i reklamy zawarte na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów związanych ze stomatologią

Przechodząc do witryny www.stomatologianews.pl zaznaczając - Tak, JESTEM PROFESJONALISTĄ oświadczam, że jestem świadoma/świadomy, iż niektóre z komunikatów reklamowych i treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie medyczne, stomatologiczne lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym ofertą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Nie jestem profesionalistą

#ColgateTalks pod patronatem „Stomatologii”

colgatetalksStomatologia XXI wieku: prewencyjna opieka stomatologiczna i angażowanie pacjentów

22 października odbędzie się unikatowa na skalę europejską konferencja online pod nazwą #ColgateTalks, dedykowana stomatologom o różnym poziomie doświadczenia. Czasopismo „Stomatologia” objęło to wydarzenie patronatem.

Webinarium będzie składało się z sześciu sesji wykładowych, w których udział wezmą wysokiej klasy prelegenci – specjaliści w różnych dziedzinach ochrony zdrowia jamy ustnej. Udział w wydarzeniu jest nieodpłatny, wymaga rejestracji na platformie www.colgatetalks.com. Webinarium organizuje firma Colgate.

Podczas konferencji #ColgateTalks uwaga skupiona będzie na rosnącym znaczeniu osoby pacjenta w procesie zarówno zapobiegania próchnicy, jak i osiągania pożądanych rezultatów leczenia, a także utrzymania dobrego zdrowia ogólnego. Wystąpienia ekspertów ukierunkowane będą na efektywną profilaktykę próchnicy, sposoby radzenia sobie z chorobą tak, by zapobiec ubytkom, zapobieganie i łagodzenie nadwrażliwości zębiny, jak również prewencję i leczenie chorób przyzębia.

Pięć godzinnych sesji panelowych zakończy debata pt. „Zapobieganie próchnicy – zysk dla Twojego gabinetu”, podczas której omówione zostaną korzyści płynące z przyjęcia przez lekarzy stomatologów podejścia promującego nacisk na prewencję w codziennej praktyce ich gabinetów.

Udział w nieodpłatnym webinarium #ColgateTalks będzie nie tylko okazją do wysłuchania prelekcji światowych ekspertów i poznania najnowszych trendów w stomatologii. Multimedialna platforma umożliwi także efektywną komunikację między uczestnikami, wygodną wymianę doświadczeń, jak również ewaluację swojej znajomości tematyki stomatologicznej za pomocą quizu. Do udziału w tym międzynarodowym naukowym wydarzeniu potrzebne jest wyłącznie połączenie z siecią internetową i rejestracja na stronie projektu: www.colgatetalks.com.

Współczesne pokolenie lekarzy stomatologów stawia pacjenta w centrum działań nakierowanych na zapobieganie próchnicy i jej skuteczne leczenie, a wiedza zdobyta podczas #ColgateTalks stanowić będzie dla uczestników realne wsparcie w ich codziennej pracy. Co więcej, wszystko to dostępne będzie na dosłowne wyciągniecie ręki – we własnym gabinecie z zespołem, w domu czy też w drodze. Liczymy, że ta nowoczesna formuła przyciągnie wielu uczestników z Polski” – powiedział Ioan Cada, Professional Business Manager Poland
z Colgate Palmolive Polska.

Osoby biorące udział w webinarium otrzymają certyfikaty uczestnictwa, które zostanie potwierdzone za pomocą specjalnego systemu weryfikacji.


 

Stomatologia XXI wieku: prewencyjna opieka stomatologiczna i angażowanie pacjentów

sobota, 22 października 2016 r., godz. 11:00-17:00


Darmowa rejestracja na stronie webinarium #ColgateTalks: www.colgatetalks.com

Sesja I ( 60 min) – Stomatologia skoncentrowana na pacjencie – jak zaangażować cały zespół

Sesja II (60 min) – Czego potrzebują od Ciebie Twoi zdrowi pacjenci?

Sesja III (60 min) – Zapobieganie chorobom przyzębia, co poza kontrolowaniem płytki nazębnej

Sesja IV (60 min) – Dwa podejścia w zapobieganiu próchnicy

Sesja V (60 min) – Wpływ nadwrażliwości zębiny na jakość życia pacjenta

Sesja VI – Debata (60 min) – Prewencja jako zysk dla Twojego gabinetu


Więcej szczegółów: www.colgatetalks.com


O Colgate-Palmolive

Colgate-Palmolive należy do wiodących, światowych producentów w kategorii zdrowia jamy ustnej, pielęgnacji ciała, środków czystości oraz karmy dla zwierząt. Colgate-Palmolive prowadzi działalność w ponad 200 krajach, sprzedając swoje produkty pod tak uznanymi na całym świecie markami jak: Colgate, Palmolive, Mennen Speed Stick, Lady Speed Stick, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sorriso, Kolynos, elmex, meridol, Tom’s of Maine, Sanex, AJAX, Axion, Fabuloso, Soupline i Suavitel oraz Hill’s Science Diet, Hill’s Prescription Diet i Hill’s Ideal Balance.

Więcej informacji na temat Colgate-Palmolive: www.colgate.pl i www.palmolive.pl