Dodano: 13.02.2014, Kategorie: Reportaż
Happy Hour – pomysł na promocję
Efektywność i skuteczność to dwa pojęcia, wokół których krążą myśli osób zajmujących się promocją, czy to produktu, firm, gabinetów, czy osób. Pomysłów nie brakuje, o czym mogą się przekonać uczestnicy chociażby konferencji i targów branżowych. Co jednak zrobić, gdy stare metody nie są wystarczające, przeznaczamy na nie więcej wysiłku i budżetu, niż zyskujemy?
Alternatywną propozycję zaprezentowała krakowska firma FM Dental, zajmująca się dystrybucją technologii w specjalistycznych dziedzinach stomatologii. W tym roku na przekór tradycyjnym działaniom marketingowym, specjaliści z firmy zainwestowali w akcję promocyjną w siedzibie firmy. 20 – 21 września br. zaprosili na dni otwarte – Happy Hour. Na odwiedzających czekały wykłady, konsultacje implantoprotetyczne, pokazy produktów, a także atrakcyjne rabaty.
Pierwszego dnia problemy i dylematy lekarzy stomatologów rozstrzygał specjalista z dziedziny chirurgii stomatologicznej i implantologii dr n. med. Maciej Stupka, który także laikom prezentował, w jaki sposób podczas zabiegu chirurgicznego zakładane są szwy. Natomiast w świat fotografii zaprosił ekspert z tej dziedziny Piotr Ceraficki. Podczas wykładu można było zgłębić wiedzę na temat fotografii stomatologicznej. Uczestnikom przedstawiono powody, dla których warto zająć się dokumentacją zdjęciową, a także jakim sprzętem ją wykonywać i w jaki sposób. Praktyczne wskazówki niewątpliwie ułatwią przyszłą pracę, pozwalając na tworzenie archiwum z profesjonalną fotografią.
Podział na konsultacje i wykłady został podtrzymany również drugiego dnia. Lekarze stomatolodzy mogli skorzystać z konsultacji z dr. n. med. Piotrem Majewskim, specjalistą z 20-letnim doświadczeniem w zakresie implantologii. Podczas wykładu dr Magdaleny Szumskiej osoby, którym problemy sprawiają trudni pacjenci, miały szansę na zapoznanie się z metodami zaradzenia niekomfortowym sytuacjom, zdarzającym się w gabinecie.
Całej akcji towarzyszyły stoiska z produktami, m.in. z chirurgii, implantologii, optyki i znieczulenia. Chętni mogli wypróbować: Mectron Piezosurgery – piezoelektryczne urządzenie do cięcia kości, Camlog – systemy implatologiczne, biomateriały od Gestlish, nici Serg Wiessner, lupy Sandy Grendel. Dużym zainteresowaniem cieszyło się mikroprocesorowe urządzenie The Wand do bezbolesnego podawania wszystkich rodzajów znieczuleń miejscowych. Zestaw kontrolek i seria dźwięków pomagają w ustawieniu igły w odpowiednim obszarze, zapewniając komfort zarówno lekarzom, jak i pacjentom.
Klimat kameralnych spotkań sprzyjał rozmowom i nie męczył jak spacer alejkami po ogromnych halach wystawienniczych. Goście mieli okazję dokładnie zapoznać się z działaniem produktów, nie czekając w długich kolejkach. Zaproszenie do własnej siedziby okazuje się ciekawym pomysłem, pozwalającym się przekonać, od kogo i co kupujemy.
Justyna Barańska