Czy jesteś profesjonalistą?

Niektóre treści i reklamy zawarte na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów związanych ze stomatologią

Przechodząc do witryny www.stomatologianews.pl zaznaczając - Tak, JESTEM PROFESJONALISTĄ oświadczam, że jestem świadoma/świadomy, iż niektóre z komunikatów reklamowych i treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie medyczne, stomatologiczne lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym ofertą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Nie jestem profesionalistą

Jak zdobyć pacjenta dzięki działaniom w sieci – szkolenia dla stomatologów

Pacjenci, którzy dziś trafiają do gabinetów stomatologicznych mają bardzo konkretne oczekiwania. Podobnie wygląda ich obecność w sieci – wiedzą czego chcą, szukają opinii i edukacji. Wielu właścicieli gabinetów stomatologicznych dostrzega to i zaczyna prowadzić działania marketingowe, które mają odpowiadać na potrzeby pacjentów.

Dental Business Breakfast to cykl spotkań networkingowo- biznesowych dla własciecieli gabinetów stomatologicznych. Wydarzenie składa się z 2 części: merytorycznych wykładów oraz części networkingowej połączonej z indywidualnymi konsultacjami.

Celem spotkań jest pokazanie możliwości współczesnego marketingu i pokazanie strategii, jak budować pozytywny wizerunek gabinetu. „Nie powiemy Ci jak ustawiać reklamy na Facebooku, ale dowiesz się, jak możesz wykorzystać tą i inne platformy by uzyskiwać mierzalne rezultaty. Chcemy podzielić się doświadczeniem, które posiadamy i pomóc poruszać się swobodnie w świecie marketingu ” zapewniają organizatorzy.

Do tej pory odbyło się w Krakowie pierwsze spotkanie otwierające cykl. W marcu i kwietniu, śniadania odbędą się w 6 miastach w Polsce: Krakowie (12.03), Warszawie (13.03), Rzeszowie (18.03), Kielcach (19.03), Katowicach (1.04), Wrocławiu (2.04). Zapisy oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: dentalbusiness.pl/sniadania/

Wśród poruszanych tematów znajdują się zagadnienia:

  • Jak prowadzić etyczne działania marketingowe i budować zaufanie pacjentów?
  • Facebook, Znany Lekarz, Google i fora tematyczne – jak skutecznie zarządzać opiniami w sieci?
  • Do & dont’s strony gabinetu stomatologicznego. Jak zaprojektować stronę www przyjazną pacjentowi?
  • W którym momencie warto skorzystać z agencji marketingowej? Jak rozliczać rezultaty i ustalić budżet marketingowy.
  • Czy warto tworzyć materiały edukacyjne dla pacjentów?
  • Pozycjonowanie, ROI, słowa kluczowe czy CTR – język marketingowców bez tajemnic.

Obecność wymaga rejestracji za pośrednictwem strony www.DentalBusiness.pl/sniadania/, zakładania śniadania biznesowe.