Czy jesteś profesjonalistą?

Niektóre treści i reklamy zawarte na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów związanych ze stomatologią

Przechodząc do witryny www.stomatologianews.pl zaznaczając - Tak, JESTEM PROFESJONALISTĄ oświadczam, że jestem świadoma/świadomy, iż niektóre z komunikatów reklamowych i treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie medyczne, stomatologiczne lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym ofertą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Nie jestem profesionalistą

Kongres FDI: zamów stoisko, promuj produkty wśród fachowców z całego świata

fotolia_91905342_FDI10 grudnia bieżącego roku rozpoczęła się oficjalna sprzedaż powierzchni wystawienniczej na Światową Wystawę Stomatologiczną (World Dental Exhibition), która odbędzie się od 7 do 10 września 2016 r. w Poznaniu w ramach Dorocznego Światowego Kongresu Stomatologicznego FDI. Stoiska w halach MTP zarezerwowało już ponad 30 firm z całego świata. 

Pierwsza edycja World Dental Exhibition odbyła się w 1929 r., podczas Kongresu FDI w Holandii. Dziś Wystawa to jedna z najlepszych okazji do promocji produktów na arenie międzynarodowej.

– Targi stomatologiczne w dalszym ciągu dla wielu lekarzy dentystów czy techników są głównym źródłem zaopatrzenia. Planując działania promocyjne firmy powinny pamiętać, że World Dental Exhibition – na rok – zastąpi CEDE, której kolejna edycja odbędzie się w Poznaniu w dniach 14-16 września 2017 r. – zauważa Ewa Mastalerz z firmy Exactus, która organizuje Kongres FDI.

Z pierwszeństwa wyboru stoisk (do 1 grudnia br.) skorzystało już ponad 30 partnerów strategicznych FDI. Wśród nich są najwięksi przedstawiciele branży. Zarezerwowano już również powierzchnię pod tzw. pawilony krajowe. W Poznaniu w takiej formule zaprezentują się m.in. firmy z Wielkiej Brytanii, USA, Włoch, Szwajcarii, Korei Południowej, Chin i Indii. Zainteresowani taką promocją są również producenci z Polski.

– Targi towarzyszące Kongresowi FDI to szansa dla polskich producentów instrumentów, materiałów i sprzętu stomatologicznego. Z reguły są to firmy dobrze znane i rozpoznawane na krajowym i zagranicznym rynku. Tymczasem wielu lekarzy nie jest świadomych, że są to polskie marki, a ich produkty to światowa jakość. Polski pawilon pozwoli pokazać, że krajowy przemysł stomatologiczny istnieje i będzie okazją, aby wyraźnie powiedzieć, że „polskie jest równie dobre”. To hasło, jakim Poldent, polski producent instrumentów do leczenia kanałowego, posługuje się od wielu lat – mówi Małgorzata Niedźwiedzka, wiceprezes zarządu w firmie Poldent.

– Kongres FDI, niezależnie od miejsca, w którym się odbywał, zawsze przyciągał wielu specjalistów, producentów i firmy ściśle z nimi współpracujące. Hol-Dental Depot to marka o międzynarodowej orientacji i dlatego w Poznaniu nie może nas zabraknąć, tym bardziej, że w 2016 roku będziemy obchodzić 25-lecie istnienia – mówi Urszula Chudak, właścicielka Hol-Dental Depot.

Zamówienia stoisk należy składać na formularzach on-line, które są dostępne od 10 grudnia 2015 r. na stronie www.fdi2016poznan.org. Ceny za metr kwadratowy zaczynają się od 330 euro, najdroższe są powierzchnie typu wyspowego – tu cena może osiągnąć 590 euro za metr. Cena zawiera standardową zabudowę, jeżeli firma zamawia wyłącznie powierzchnię – zapłaci 10 proc. mniej.

– Ceny ustala Światowa Federacja Dentystyczna. Porównywanie ich do obowiązujących podczas krajowych wystaw nie ma sensu, ponieważ World Dental Exhibition to wydarzenie o zupełnie innej skali. Wystawa odbywa się w ramach Kongresu FDI – najważniejszego wydarzenia światowej stomatologii, z bogatym programem naukowym, który corocznie gromadzi ponad 15 tys. uczestników. Tylko w ostatnich czterech latach Wystawę odwiedziło prawie 60 tys. lekarzy dentystów, techników dentystycznych oraz asystentek, a liczba wystawców zawsze przekracza 200 – wyjaśnia Ewa Mastalerz.

Warto pamiętać, że gośćmi Wystawy często są ludzie bardzo zamożni, a także, iż do stolicy Wielkopolski przyjadą reprezentanci firm z całego świata w poszukiwaniu partnerów do eksploracji nowych rynków (Europy Centralnej, Europy Wschodniej). Wiadomo już, że Amerykanie planują spotkanie z potencjalnymi polskimi dealerami.

– Międzynarodowy wymiar Kongresu umożliwia rozszerzenie rynku potencjalnych odbiorców. Stoiska producentów i dystrybutorów odwiedzają fachowcy z całego świata – zachęca dr Patrick Hescot, Prezydent FDI.

World Dental Exhibition jest bezpłatna dla zwiedzających. Wystawa będzie odbywać się (od 9.00 do 17.30 lub 18.00), w pawilonach 7, 7A, 8, 8A i będzie podzielona na trzy strefy: premium, semi-premium i standard. Inaczej niż w trakcie CEDE będzie wyglądał ruch uczestników. Wykłady oraz warsztaty będą odbywały się w pawilonie 15, uroczysta ceremonia otwarcia w 6A, a część gastronomiczna będzie zlokalizowana w 5A oraz wzdłuż pawilonu 8. Uczestnicy Kongresu i Wystawy będą wchodzili wejściem Wschodnim – od strony miasta oraz Zachodnim – od ul. Śniadeckich.

FDI Poznań 2016