Czy jesteś profesjonalistą?

Niektóre treści i reklamy zawarte na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów związanych ze stomatologią

Przechodząc do witryny www.stomatologianews.pl zaznaczając - Tak, JESTEM PROFESJONALISTĄ oświadczam, że jestem świadoma/świadomy, iż niektóre z komunikatów reklamowych i treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie medyczne, stomatologiczne lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym ofertą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Nie jestem profesionalistą

Krzysztof Powolny (Acteon Polska) liderem rozwoju w 30 krajach

Awansując w strukturach firmy Acteon, Krzysztof Powolny będzie odpowiedzialny za politykę rozwoju marki w 30 krajach w Europie Środkowej, Rosji, Turcji Izraelu i Azji Środkowej. Zadaniem Polaka będzie tworzenie oraz wdrożenie strategii marketingowych dla produktów dedykowanych nowoczesnym klinikom stomatologicznym, m.in. takich jak: tomografy CBCT X-Mind Trium, urządzenia piezochirurgiczne i narzędzia dentystyczne. Wiodąca pozycja w regionie pozwoli również na zwiększenie oferty edukacyjnej dla polskich dentystów oraz stworzy nowe możliwości dla wykładowców.

Krzysztof Powolny jest związany z francuską korporacją Acteon Group od września 2015 r., do tej pory kierował reorganizacją i rozwojem biznesu firmy Acteon w Europie Środkowej. Teraz – jako General Manager – będzie odpowiedzialny za działania marketingowe w krajach Europy Środkowej oraz w Rosji, Turcji, Izraelu i kilkunastu państwach Azji Środkowej. Jest pierwszym Polakiem na tak wysokim szczeblu struktury firmy obecnej na ponad 100 światowych rynkach.

– Traktuję to jako uznanie dla dotychczasowych działań w tej części świata. Od lat konsekwentnie udoskonalamy nasze technologie, zwiększamy sieć dystrybucji, co najważniejsze – pomagamy lekarzom się rozwijać. Rola marketingowego centrum marki w tej części świata, będzie miała nie tylko wymiar biznesowy, ale zapowiada także praktyczne korzyści dla polskich stomatologów i wykładowców, przede wszystkim możliwość szerszego transferu myśli naukowej oraz lepszą ofertę szkoleniową – wyjaśnia Krzysztof Powolny.

Acteon Group koncentruje rozwój w czterech sektorach: sprzęt, obrazowanie, farmacja oraz medycyna. Kluczowym produktem w portfolio Acteon jest aparat tomograficzny X-MIND® TRIUM do panoramicznych zdjęć stomatologicznych, z możliwością aktualizacji do 3D (CBCT) i/lub cefalometrii. Polskim stomatologom doskonale znane są także skanery stomatologiczne PSPIX, urządzenia piezoelektryczne Piezotome, produkty do retrakcji dziąseł oraz materiały kościozastępcze. Ich dystrybucją na rynku polskim zajmują się firmy: Biomedix, Medif, Marrodent, 3Z.

Produkty Acteon oferowane są profesjonalistom w ponad 100 krajach na świecie. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są we Francji, Niemczech i Włoszech. Największe obroty firma uzyskuje w USA, Chinach i Francji. Acteon zatrudnia wyszkolone zespoły techniczne i sprzedażowe w 26 różnych biurach na całym świecie.

Krzysztof Powolny doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie Pfizer, w której przeszedł przez wszystkie szczeble kariery, od stanowiska Przedstawiciela Medycznego poprzez Kierownika Produktu, aż po pozycję Kierownika ds. Rozwoju Biznesu. W roku 2004 objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Fujifilm Polska, a w roku 2010 objął stanowisko Dyrektora Regionu Europy Centralno-Środkowej będąc odpowiedzialny za Polskę, Czechy i Słowację, w której stworzył efektywny i dynamiczny zespół specjalistów i innowacyjne programy marketingowe. Dzięki jego pomysłom i zaangażowaniu, sprzedaż produktów Fujifilm rosła z roku na rok, a firma osiągnęła pozycję rynkowego lidera. Oprócz wyższych studiów magisterskich, ukończył Podyplomowe Studium Marketingu na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studia MBA organizowane przez The Nottingham Trent University i Akademię Ekonomiczną w Poznaniu.

 

 

 

Źródło, zdjęcie:

ewiDENTniepr