Czy jesteś profesjonalistą?

Niektóre treści i reklamy zawarte na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów związanych ze stomatologią

Przechodząc do witryny www.stomatologianews.pl zaznaczając - Tak, JESTEM PROFESJONALISTĄ oświadczam, że jestem świadoma/świadomy, iż niektóre z komunikatów reklamowych i treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie medyczne, stomatologiczne lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym ofertą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Nie jestem profesionalistą

Lekarz-orkiestra. Część 2

zarzadzanie3-610x350Wizjoner, manager i finansista to ciągle niepełna lista tożsamości lekarza prowadzącego własną praktykę. Wszak doba ma „aż” 24 godziny! Poznajmy zatem kolejne wcielenia, obowiązki i wymagane kompetencje,  jakimi musi się wykazać lekarz-przedsiębiorca.

LEKARZ W ROLI SPRZEDAWCY

Każdy z nas jest sprzedawcą, niektórzy nawet twierdzą, że sprzedajemy wszyscy i  cały czas – swoje produkty, usługi, ale również siebie samych. Sprzedajemy siebie jako eksperta, nasze poglądy, przekonania i opinie. Każdy zabieg, który wykonujesz, jest również sprzedażą w postaci zadowolonego lub niezadowolonego pacjenta, który o tym poinformuje przynajmniej kilka osób ze swojego otoczenia. Sprzedajesz mówiąc dzień dobry, uśmiechając się i będąc uważnym w trakcie rozmowy z pacjentem. Sprzedajesz proponując najlepsze dla niego rozwiązania, dostrzegając jego wątpliwości, obiekcje i umiejętnie radząc sobie z nimi. Sprzedajesz również po wizycie, pamiętając o swoich pacjentach i budując z nimi w różny sposób relacje. Zadbaj, by wszyscy Twoi pracownicy mieli również tego świadomość.

Anna Czelej, Małgorzata Kaczyńska, FutureMD
Cały artykuł znajduje się na: medsukces.pl