Dodano: 28.08.2015, Kategorie: Stomatologia news
Nowa oferta Makromedu na CEDE
Największy polski producent unitów stomatologicznych, firma Makromed, kontynuuje rozpoczęte w zeszłym roku na 20-lecie istnienia, szeroko zakrojone zmiany w zakresie oferty produktowej oraz komunikacji z klientami, a także wprowadza nową strategię marketingową, opierając ją na trwałych wartościach, z których znana jest od początku swojej działalności: na jakości, niezawodności oraz dostępności produkowanych unitów, a także szybkości i łatwym dostępie do serwisu.
Nowa strategia marketingowa bazuje na wyraźnym podziale oferty produkowanych unitów na dwie marki: Certus i Exima oraz stawia na nowoczesne narzędzia komunikacji z klientami.
Makromed zaprasza na targi CEDE 2015 do Poznania. Zaprezentuje unity stomatologiczne oraz produkty koncernu NSK w całkowicie nowej odsłonie stoisk wystawienniczych. Swoją premierę będzie miał również zupełnie nowy portal internetowy firmy, który w założeniu ma być swoistym vademecum dla wszystkich stomatologów, szukających nowego unitu bądź innego sprzętu dla swojej praktyki lekarskiej.