Czy jesteś profesjonalistą?

Niektóre treści i reklamy zawarte na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów związanych ze stomatologią

Przechodząc do witryny www.stomatologianews.pl zaznaczając - Tak, JESTEM PROFESJONALISTĄ oświadczam, że jestem świadoma/świadomy, iż niektóre z komunikatów reklamowych i treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie medyczne, stomatologiczne lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym ofertą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Nie jestem profesionalistą

Ogólnopolska akcja Mobilnych Centrów Dentystycznych

SONY DSCZakończyła się ogólnopolska akcja Mobilnych Centrów Dentystycznych. W sumie wykonano ponad 43 tys. bezpłatnych przeglądów dentystycznych.

Dobiegła końca ogólnopolska akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu Blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne rozpoczęły swoje działania 16 czerwca, br., zakończyły 30 września. Odwiedziły 391 miast na terenie całej Polski. W ramach Mobilnych Centrów Dentystycznych Instytutu Blend-a-med Oral-B przeprowadzano kontrolę stanu zdrowia dziąseł i uzębienia oraz indywidualny instruktaż higieny jamy ustnej.

Osoby uczestniczące w akcji zachęcane były do regularnych wizyt u lekarza dentysty. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem Polaków. Mobilne Centra Dentystyczne odwiedziło ponad 50 tys. osób, wykonano 43 891 bezpłatnych przeglądów dentystycznych. Patronat nad wydarzeniem sprawowało Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych (SPHS). Akcja prowadzona była we współpracy z siecią sklepów Biedronka. STOMATOLOGIA objęła akcję patronatem medialnym.

Od 16 czerwca do 30 września br. Polacy mogli bezpłatnie sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz uzyskać fachową poradę stomatologiczną. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu Blend-a-med Oral-B odwiedziły 391 miast. Równolegle pracowało 7 Mobilnych Centów Dentystycznych.

– W Polsce działania Instytutu Blend-a-med Oral-B mają charakter przede wszystkim edukacyjny. Specjalizujemy się w profilaktyce najczęściej występujących chorób i nieprawidłowości w obrębie jamy ustnej. Od dawna rozważaliśmy organizację ogólnopolskiego programu profilaktycznego. Ogromnie się cieszymy, że Mobilne Centra Dentystyczne spotkały się z tak dużym zaintersowaniem ze strony Polaków – powiedziała lek. dent. Monika Adamczyk, dyrektor ds. naukowych Instytutu Blend-a-med Oral-B.

Celem akcji było udzielanie indywidualnych informacji o stanie zdrowia jamy ustnej. Każda wizyta w Mobilnym Centrum Dentystycznym połączona była z informacją na temat właściwego utrzymywania higieny jamy ustnej oraz zachęceniem do regularnych wizyt u lekarza dentysty. Kontrole stanu zdrowia dziąseł i uzębienia oraz indywidualny instruktaż higieny jamy ustnej wykonywane były przez profesjonalny personel stomatologiczny. Organizatorzy akcji wierzą, że akcje profilaktyczne mogą wpływać na poprawę higieny oraz stanu jamy ustnej Polaków.

Redakcja