Dodano: 23.07.2014, Kategorie: Stomatologia news
Recepcja medyczna – języczek u wagi
Pierwszym, bardzo ważnym miejscem, od którego zależy sukces twojego gabinetu/przychodni jest RECEPCJA. Recepcja jest miejscem, w którym często zaczyna się kontakt pacjenta z gabinetem, niezależnie czy jest to kontakt telefoniczny czy osobisty.
Jest wiele obszarów działalności przychodni, które skupiają się w tym miejscu jak w soczewce. Jakość realizowana w każdym z tych obszarów wpływa na cały system, jakim jest przychodnia.
5 OBSZARÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW RECEPCJI
Jeśli pracownicy recepcji dobrze sobie radzą we wszystkich tych obszarach, recepcja staje się sercem organizacji zasilającym krwioobieg i dbającym o optymalne funkcjonowanie całego organizmu, jakim jest przychodnia. Niestety, nie zawsze ma to miejsce. Różnego rodzaju dysfunkcje i niedociągnięcia wpływają wtedy na wizerunek całej firmy. Wśród najczęściej obserwowanych problemów związanych z działaniem recepcji można wyróżnić:
– brak pracownika dedykowanego tylko pracy w recepcji
– niekompetentna osoba na stanowisku, np. bez kwalifikacji w obszarze obsługi pacjenta czy sprzedaży
– ograniczanie aktywności do odbierania telefonów i zapisywania pacjentów na wizyty
– brak identyfikacji z miejscem
– ograniczające przekonania na temat oferowanych usług i produktów
Cały artykuł przeczytasz na medsukces.pl
Anna Czelej, Małgorzata Kaczyńska, FutureMD