Dodano: 05.11.2014, Kategorie: Reportaż
„Stomatologia” na CEDE 2014
Stoisko miesięcznika „Stomatologia” podczas targów CEDE 2014 w Poznaniu odwiedziło mnóstwo osób. Od 11 do 13 września byliśmy uczestnikami wielu niezwykłych spotkań i ciekawych, inspirujących rozmów. Nasi goście mieli możliwość zakupu prenumerat i egzemplarzy czasopisma, a także zapoznania się z interaktywnym portalem dla branży stomatologicznej – stomatologianews.pl.
W targach wzięło udział 263 wystawców z wielu krajów: Polski, Belgii Chin, Czech, Francji, Holandii, Korei Południowej, Niemiec, Pakistanu, Rumunii, Słowacji, Szwajcarii, Szwecji, USA, Włochy. a nawet Tajwanu. Reprezentowali oni łącznie 369 firm.
Pierwszy raz uczestnicy mogli przemieszczać się po tzw. czteropaku, który pozwolił na wygodne zwiedzanie wszystkich firm ulokowanych w 4 pawilonach.
W czwartek, 11 września Komisja Konkursowa GRAND PRIX CEDE 2014 w składzie: prof. dr hab. n. med. Bartłomiej W. Loster – przewodniczący, prof. dr hab. n. med. Barbara Adamowicz-Klepalska, dr n. med. Andrzej Baszkowski, prezes Bożena Florczyk, prof. dr hab. n. med. Halina Pawlicka, dr hab. n. med. Mariusz Pryliński, prof. dr hab. n. med. Stanisław Suliborski wybrała produkty i firmy nagrodzone za rok 2014.
Nagrody otrzymały:
• w kategorii „Materiały dla techniki” – dwie statuetki, obie dla firmy HOLTRADE, za FAST PROTEC oraz za F.J.P.;
• w kategorii „Materiały Pomocnicze, Preparaty i Urządzenia Profilaktyczne” – firma BHZ ATOS M.M. Marek Zakrzewski za ALFA płyn i piana, zintegrowany system stomatologicznej profilaktyki okołozabiegowej jamy ustnej, oraz firma STERN WEBER Polska za ProTip Turbo;
• w kategorii „Sprzęt Stomatologiczny” – firma HOL-DENTAL Depot za EyeSpecial C-II, cyfrowy aparat fotograficzny;
• w kategorii „Wydawnictwa i edukacja” – firma POLKARD za „O-Atlas. Atlas techniki ortodontycznej i ortopedii szczękowej”.
Podczas targów CEDE dzieci z jednej z poznańskich szkół uczestniczyły w zajęciach edukacyjnych dotyczących prawidłowego dbania o higienę jamy ustnej. „Zębolandię”, wyczarowaną przez firmę Colgate-GABA, odwiedziło łącznie około 200 dzieci. Na specjalnie zaaranżowanym stoisku dzieci były witane przez Panią Doktor Ząbek oraz Panią Higienistkę i pod ich okiem uczyły się, jak prawidłowo dbać o zęby.
Grand Prix Publiczności zdobyła Fundacja Be Active Dentist za Aktywne Szkolenia Dla Dentystów.
Z uwagą przyglądaliśmy się wszystkim wydarzeniom CEDE 2014. Byliśmy na wykładach, szkoleniach, przemierzyliśmy wystawę produktów stomatologicznych wzdłuż i wszerz. Dziękujemy za wszystko, co spotkało nas z Państwa strony podczas targów. Za wsparcie, zainteresowanie i cenne rady, które z pewnością pomogą nam tworzyć jeszcze lepszy magazyn.
Następne spotkania na CEDE – już za rok. A oto fotorelacja, impreza widziana oczami „Stomatologii”.
Redakcja