Dodano: 13.02.2020, Kategorie: Pacjent
Świeży oddech kluczem do udanej randki
Już jutro obchodzimy wyczekiwane przez wszystkich zakochanych święto. Choć tradycja ta pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, to Walentynki na stałe zakorzeniły się również w polskiej kulturze. Przygotowując się do walentynkowej randki, warto przypomnieć sobie o podstawowych zasadach savoir-vivre’u. Jak wskazuje badanie zrealizowane przez SW Research dla Mars Wrigley[1], niemal 70% ankietowanych (76% kobiet i 56% mężczyzn) deklaruje, że nie zdecydowałoby się umówić na kolejne spotkanie, gdyby podczas pierwszej randki wyczuło u partnera nieświeży oddech. Co zatem zrobić, by randka udała się w 100 procentach?
Przez żołądek do serca
Rezerwacja odpowiedniego miejsca na kolację walentynkową jest jednym z kluczowych elementów jej sukcesu. Już na etapie wyboru lokalu powinniśmy wykazać się znajomością zasad dobrego wychowania. Najlepiej szukać miejsca, które przypadnie do gustu obojgu uczestnikom spotkania. Jeśli nie znamy upodobań kulinarnych partnera, najlepiej postawić na restauracje, których menu jest sprawdzone i uniwersalne. Na wypadek, gdyby okazało się, że nasz towarzysz nie je mięsa, warto także sprawdzić, czy dana restauracja oferuje dania wegetariańskie.
Po wyśmienitym posiłku warto zadbać o zęby i oddech
Po zjedzeniu wybornego posiłku w restauracji, nie zawsze mamy okazję umyć zęby. Jednym ze sposobów na zadbanie o higienę jamy ustnej poza domem, jest skorzystanie z bezcukrowej gumy do żucia. Aż 70% badanych potwierdza, że bezcukrowa guma umożliwia szybkie odświeżenie oddechu i tym samym podnosi pewność siebie, co jest kluczowym elementem swobodnej rozmowy. Ponadto, żucie gumy pozwala usunąć resztki żywności pozostałe po posiłku z przestrzeni międzyzębowych, dzięki czemu nawet po zjedzeniu zieleniny, nie musimy przestawać uśmiechać się do naszego partnera. Regularne żucie bezcukrowej gumy do 10 minut po jedzeniu, to jeden z 4 prostych kroków, które pomagają zachować zdrowy i czysty uśmiech na co dzień. Obok żucia bezcukrowej gumy, należy szczotkować zęby pastą z fluorem 2 razy dziennie, odbywać regularne wizyty u stomatologa (przynajmniej raz na pół roku) i stosować dodatkowe akcesoria, takie jak płyn do płukania jamy ustnej i nić dentystyczna.
W co się ubrać?
Wybór miejsca na kolację, czy znalezienie sposobu, na dyskretne odświeżenie oddechu, to nie jedyne wyzwania związane z randkowaniem. Zarówno Panie, jak i Panowie powinni też zadbać o odpowiedni wygląd podczas tego wyjątkowego spotkania. Strój, fryzura oraz makijaż muszą być dostosowane do charakteru wybranego miejsca, dlatego jeśli umawiamy się w pizzerii czy kinie, najlepiej sprawdzi się styl casualowy. Pamiętajmy jednak, że najlepszym wyborem będzie ubranie, w którym czujemy się swobodnie, a przez to pewnie i komfortowo.
Tylko kilka kroków do sukcesu
Po dotarciu na miejsce spotkania, pozostaje już tylko odpowiednio się zachowywać. Tutaj także z pomocą przychodzą zasady savoir-vivre. Kluczowa okazuje się kultura słowa, kontakt wzrokowy i… aktywne słuchanie naszego rozmówcy. Pozwoli to szybciej i skuteczniej wytłumaczyć drugiej osobie sedno naszej wypowiedzi. Patrzenie drugiej osobie w oczy buduje poczucie ważności prowadzonej konwersacji i ułatwia wzajemne zrozumienie. Po skończonej kolacji, należy natomiast pamiętać o sięgnięciu po gumę bez cukru, która pomoże w wypłukaniu z jamy ustnej resztek jedzenia oraz w odświeżeniu oddechu.
***
Źródło i zdjęcia:
Mars Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją. Jesteśmy producentem znanych i lubianych przez naszych konsumentów produktów: wyrobów czekoladowych (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gum do żucia i miętusów (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenia dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®).
Obecnie w 80 krajach na całym świecie zatrudniamy 115 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje nas w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
W Polsce Mars działa i inwestuje od 1992 roku. Obecnie biznes Marsa w naszym kraju obejmuje segment Mars Wrigley (wyroby czekoladowe, gumy do żucia, miętusy i cukierki owocowe), Petcare (jedzenie dla zwierząt) oraz Mars Global Services (centra usług wspólnych, które dostarczają usług HR, zakupowych i finansowych spółkom Mars w wielu krajach). Częścią naszego biznesu jest także Royal Canin.
Więcej o firmie na: www.mars.pl