ZNAJDŹ LEKARZA

piątek, 18 Październik 2019 Wersja beta
Zobacz:

Z okazji Dnia Dziecka podaruj swoim dzieciom zdrowy uśmiech.

Zdrowy uśmiech dziecka to najcenniejsza nagroda dla każdego rodzica. Przypominanie, namawianie, zachęcanie do codziennej higieny jamy ustnej to niejednokrotnie wyzwanie dla opiekunów. Czy są metody, aby wprowadzanie zdrowych nawyków było skuteczniejsze i przyjemniejsze? Dzień Dziecka to doskonała okazja, aby poznać wszystkie triki i sposoby na codzienną pielęgnację zębów wśród dzieci i cieszyć się wspólnie z nimi zdrowymi uśmiechami.

 

Według danych Ministerstwa Zdrowia, aż 89% dzieci w wieku 7 lat ma próchnicę[1]. Aby rozwiązać ten problem, najlepszym sposobem jest edukacja dzieci w wieku wczesnoszkolnym, która pomoże wykształcić w nich pozytywne nawyki dbania o higienę jamy ustnej. To właśnie rodzice i opiekunowie odgrywają kluczową rolę w procesie edukacji najmłodszych. Poprzez codzienny kontakt z dziećmi, w naturalny sposób kształtują u nich odpowiednie postawy i codzienne nawyki, uczą kultury mycia zębów i pilnują, by szczotkowanie było dokładne i odpowiednio długie. Mycie zębów dzieci bywa jednak trudne – z tym problemem zmaga się wielu rodziców.

Z pomocą całej rodzinie przychodzą nowoczesne technologie. Dzieci mogą mieć słabe zdolności manualne oraz problemy z czyszczeniem wszystkich powierzchni jamy ustnej. Najlepszym sposobem, aby sobie z tym poradzić będą szczoteczki elektryczne, które są szczególnie wskazane w celu usuwania płytki bakteryjnej u dzieci. Wyniki badań potwierdzają, że szczoteczki elektryczne dla dzieci usuwają znacznie więcej płytki bakteryjnej ze wszystkich obszarów jamy ustnej niż zwykła manualna, dziecięca szczoteczka do zębów[2].

Wielu rodziców zadaje sobie jednak pytania: Czy szczoteczki elektryczne są bezpieczne dla dzieci? Od kiedy można ich używać? Szczoteczki elektryczne mogą być używane już od 3. roku życia i są całkowicie bezpieczne! Pozwalają one wprowadzić dobre nawyki higieny jamy ustnej nie tylko poprzez zabawę i rozrywkę, ale również dzięki zaawansowanym narzędziom takim jak funkcja kontroli nacisku. Ponadto, najlepsze szczoteczki elektryczne dla dzieci na rynku, takie jak Oral-B, mają specjalne, miękkie włókna, które delikatnie czyszczą dziąsła, a ich mniejsza główka o specyficznym okrągłym kształcie, pozwala na dokładne oczyszczenie każdego zęba.

Kształt główki ma istotne znaczenie w walce z płytką nazębną. By skutecznie dbać o nasz uśmiech, powinien on dopasowywać się do kształtu każdego zęba i docierać do przestrzeni międzyzębowych. Dodatkową rzeczą zachęcającą maluchy do mycia zębów są ulubione postaci z bajek, które znajdują się na dziecięcych szczotkach.

Dzięki  aplikacji  Disney® Magic Timer™ stworzonej przez Oral-B, dzieci mogą szczotkować zęby w towarzystwie swoich ulubionych bohaterów, zbierać nagrody w postaci naklejek i korzystać z wielu innych zalet aplikacji. Badania potwierdzają, że dzięki aplikacji, aż 90% dzieci zaczęło myć zęby dłużej[3]. Aplikacja jest darmowa i dostępna w sklepie App StoreTM oraz Google PlayTM.

Dodatkowo, z okazji Dnia Dziecka, marka Oral-B przygotowała specjalny poradnik „Szczotką i pastą” który zawiera praktyczne wskazówki dla rodziców, dotyczące prawidłowej higieny jamy ustnej. Pamiętajmy, że właściwe szczotkowanie i dobre nawyki żywieniowe to nie etap  – to sposób na zdrowe życie.  

 

 

Źródło: Oral-B
Oral-B® to światowy lider na wartym ponad 5 miliardów $ rynku szczoteczek i produktów do pielęgnacji zębów. Marka należy do firmy Procter & Gamble i obejmuje manualne oraz elektryczne szczoteczki do zębów przeznaczone dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej, a także produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, takie jak nici dentystyczne. Szczoteczki manualne Oral-B®  są częściej wybierane przez dentystów w USA i na wielu rynkach międzynarodowych niż szczoteczki jakiejkolwiek innej marki.

 

Instytut Blend-a-Med Oral B

Instytut Blend-a-med Oral-B stanowi zaplecze naukowe oraz techniczne dla marek Blend-a-med oraz Oral-B. Został powołany z inicjatywy firmy Procter&Gamble, która przywiązuję ogromną rolę do rozwoju naukowego i technicznego posiadanych technologii oraz produktów. Kluczowe centra badawcze specjalizujące się w badaniach klinicznych oraz opracowywaniu nowatorskich technologii z zakresu higieny i profilaktyki jamy ustnej znajdują się w Kronberg (Niemcy), Egham (Wielka Brytania) oraz w Maison (Stany Zjednoczone). Największe centrum badawczo-techniczne dla marki Oral-B znajduje się w Kronberg, w Niemczech. Działania Centrum Badawczego w Kronberg skupiają się w 3 obszarach: (1) badaniu potrzeb klientów, (2) projektowaniu nowych technologii oraz produktów, (3) prowadzeniu badań klinicznych, mających na celu weryfikację bezpieczeństwa i skuteczności opracowywanych rozwiązań. Dział badań i rozwoju w Krongerg zatrudnia ponad 450 ekspertów, dział produkcyjny zatrudnia ich blisko 150. Działania Centrum koncentrują  się przede wszystkim na elektrycznych szczoteczkach w technologii oscylacyjno-rotacyjno-pulsacyjnej, która przez wielu ekspertów oceniana jest, jako najbardziej skuteczna w higienie jamy ustnej. Centra Badawcze Oral-B zarejestrowały blisko 1500 patentów w dziedzinie higieny jamy ustnej. Produkty linii Oral-B dostępne są na całym świecie.  Oprócz własnej kardy, Instytut Blend-a-Med Oral-B zrzesza ekspertów zewnętrznych, z dziedzin: periodontologii, stomatologii zachowawczej, chirurgii stomatologicznej, implantologii oraz ortodoncji.

 

P&G obsługuje konsumentów z całego świata dzięki szerokiej gamie zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości tj. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Dundy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com, by zapoznać się z aktualnościami oraz uzyskać informacje o firmie P&G i jej markach.

[1] Monitoring Zdrowia Jamy Ustnej 2016

[2] Wyniki na podstawie: Grossman, E. and Proskin, H. J. Am. Dental Assoc., 1997; 128: 469-474

[3] Oral-B Kids Brushing Study

Przejdź do następnej strony

Nasi klienci